• 21.10.09, 10:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2: -11% on praegu hea tulemus

Eesti suuruselt teise mobiilsideoperaatori Tele2 müügitulu ulatus 2009. aasta esimese kolme kvartaliga 1,188 miljardi kroonini, mis on võrreldes 2008. aastaga 11% vähem.
„Arvestades Eesti makromajanduslikku seisu peame tulemusi heaks ja näeme, et oleme oma turupositsiooni suutnud tugevdada,“ kommenteeris tulemusi Tele2 Eesti juhatuse esimees Toomas Tiivel. „Tänu Tele2 selgele hinnaliidri positsioonile oleme võitnud kliente konkurentidelt ning see on aidanud hoida käibe ning kasumi stabiilsetena.”
Tele2 Eesti kulumieelne tegevuskasum (EBITDA) oli üheksa kuu lõikes 332,4 miljonit krooni, aasta varem 382,7 miljonit krooni.
Tiiveli sõnul on nii ettevõtted kui ka eraisikud viimase poolteise aasta jooksul hakanud lugupidavamalt suhtuma oma rahakotti. „Loodame, et ka avalik sektor on nüüd avatum ja sideteenuse pakkumisel hakkab konkurents sisuliselt toimima. Näeme riigil kokkuhoiu võimalusi enam kui 15 miljoni krooni ulatuses,” lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tele2 Eesti investeeringud ulatusid 2009. aasta esimese 9 kuuga 135 miljoni kroonini, mis suunati peamiselt kiire mobiilse interneti võrgu välja ehitamiseks Eestis. Tele2 3,5G interneti võrk on laienenud sel aastal kõigisse maakonnakeskustesse ning ligemale 38 linna ja asulasse. Tele2 kiire mobiilse interneti levialas elab ligemale 70 protsenti Eesti elanikest.
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 Eesti AS kuulub üle-euroopalisse Tele2 telekommunikatsiooniettevõtete kontserni, mis pakub teenuseid 26 miljonile kliendile kümnes riigis. Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoniteenust ligi 500 000 kliendile.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele