28. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Osolin: kogu Euroopa teab nüüd, et lätlastel on ekskavaator

Kui Tele2 püüdis oma meteoriiditrikiga tõmmata Lätile tähelepanu muud moodi kui vaid majandusraskustega, siis on see ülesanne kindlasti täidetud, ütles reklaamiärimees Olav Osolin.

Enda sõnul ei oska ta mobiilifirma relkaamikampaania kohta siiski täpsemalt arvata, kuna ei tea selle eesmärki ega tulevikku. "Kui see on suurema kampaania esimene faas, siis peaks sellele tulema jätk. Eks sellest siis sõltub, kas kampaania täidab oma eesmärki või mitte," märkis Osolin. "On täiesti võimalik, et tegu on suurepärase ideega, mis toob suurepäraseid tulemusi," lisas ta.

Samas on tema sõnul kindlasti täidetud Tele2 väidetav soov tõmmata Lätile tähelepanu muud moodi kui vaid majandusraskustega. "Kogu Euroopa teab nüüd, et lätlastel on ekskavaator, selle jaoks leiti kütust ja nad on suutelised kaevama päris sügava augu. Hakatuseks polegi seda nii vähe," sõnas Osolin.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112