• 05.11.09, 08:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

KUIDAS kasulikult säutsuda?

Sotsiaalmeedia ühe säravama tähe Twitteri kasutamine ehk säutsumine on hea võimalus firmal oma kasutajatele-klientidele lähemale minna.
Twitter on keskkond, kus saab 140 tähemärgi ulatuses oma sõnumit edastada. Piltideta, vajadusel linkidega.
Keskkond töötab vabatahtlikkuse alusel. Kasutajad saavad üksteist ehk üksteise säutse jälgida, seega pole tegemist pealetükkiva suhtlusvormiga.
Piiratud mahuga sõnum

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Twitteri võlu, ja ühtlasi ka nõrkus, peitub selle mahus - 140 tähemärki ei ole just palju, nii et tuleb hoolikalt mõelda, mida sinna postitada," kommenteeris Forum Cinemas ASi turundusjuht Triin Jürgens. "Eks peamine eesmärk ongi levitada meie värskemaid esilinastuste, sündmuste jt filmiteemaga seonduvaid uudiseid," lisas ta põhjuseks, miks Forum Cinemas seda kasutab. "Twitteris on võimalus igaühel endal meid valida. Järelikult ta siis tahab ka meie tegemistest kuulda."
Artikli täisversiooni loe SIIT. Selleks osta päevapilet SIIT.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele