Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eestlaste loodud robotmannekeen lööb Euroopas laineid
Eesti ettevõte OÜ Massi Miliano võitis interneti rõivakaubamajadele mõeldud robotmannekeeniga eelmisel nädalal Brüsselis maineka alustavate ettevõtete konkursi.
Alustavate ettevõtete konkursi võit Euroopa ühel olulisimal visioonikonverentsil Plugg on Arengufondi osalusega ettevõttele Massi Miliano toonud juba jõukaid kosilasi, kes tahaks firma puslet meenutava mannekeenimehikesega maailma vallutama minna, vahendas „Aktuaalne Kaamera“.
Kui Ühendriikides ostetakse täna internetist iga teine arvuti ja kaks raamatut kolmest, siis rõivastest ostetakse internetist vaid seitse protsenti. Massi Miliano nii öelda virtuaalne proovikabiin, mida turundatakse Fits.me nime all, lahendab internetist rõivaste ostmise suurima probleemi ehk laseb riideid virtuaalselt selga proovida.
Virtuaalse proovikabiini esimene klient on Eesti mõistes suur Inglise internetikauplus, kuid ettevõtte eesmärgiks on alati olnud Ühendriikide turu vallutamine.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.