Suurem läbimüük ning laiem tarbijaskond on viimaks pehmendamas luksuskaupade tootjate eelarvamusi Interneti kui müügikeskkonna üle.
Luksusbrändid on seni küllaltki vaoshoitult võtnud vastu Internetis kauba müümise võimalust, kartes, et lihtne ligipääs kaotab brändi eksklussiivse aura, vahendab Reuters. Samuti on kallimaid brände eemale hoidnud tõdemus, et Internet on tormiselt kasvatanud salakauba müügi levikut üle kogu maailma.
Ometi on erinevad juhid ja analüütikud nägemas muutusi hoiakutes, kuna üha enam inimesi on nõus ostma ka ülikalleid tooteid, nautides samal ajal koduseid mugavusi.
„Kaks aastat tagasi ma ei näinud mingit võimalust, et meil oleks mingisugustki eksklussiivsemate riiete müüki Internetis,“ ütleb Oscar de la Renta moemaja tegevdirektor Alexander Bolen. „Ma eksisin. Mind on šokeerinud, kui palju äri me läbi Interneti oleme ajanud.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ühendriikide kontsultatsioonifirma Bain sõnul kasvas luksuskaupade müük Internetis eelmine aasta 20%, samas kui terves harus langes üldine müük 8%. Bain ennustab käesolevaks aastaks veelgi suuremat müügikasvu.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?