Paber- ja e-arvete kasutamine oleneb ettevõtte klientuurist ja arvete hulgast ehk kus milline variant kõige mõistlikum on, vastas ASi Info-Auto Tartu esinduse direktor Jaak Väärsi päevaküsimusele.
Äripäeva päevaküsimus oli ajendatud tänasest artiklist, et paljud Eesti ettevõtted saadavad siiani paberarveid või siis e-arveid näiteks PDF kujul.
Väärsi kinnitusel on neil nii paberarveid kui e-arveid. „PDF kujul arveid saame näiteks elektri, sooja ja vee eest,“ rääkis Väärsi. „Selliste arvete suureks eeliseks on see, et nad ei vaja mingit lisaprogrammi ega lisakulu.“
Samas arutles Väärsi, et kui nemad hakkaksid oma juhuklientidele massiliselt PDF kujul arveid saatma, siis tekiks arvete kättesaamisega, maksmisega ja muuga hulgaliselt komplitseeritud probleeme.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Sellisel tarbijasuunal, kus on palju juhukliente, peaks olema arve allkirjastamise võimalus ehk kliendil peab olema sarnane programm, millega ta arve vastu võtab ja digiallkirjastab,“ seletas Väärsi. „Sest vaid siis tekiks kindlus, et arvete laekumine ja rahade kättesaamine on probleemivaesem.“
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.