Paber- ja e-arvete kasutamine oleneb ettevõtte klientuurist ja arvete hulgast ehk kus milline variant kõige mõistlikum on, vastas ASi Info-Auto Tartu esinduse direktor Jaak Väärsi päevaküsimusele.
Äripäeva päevaküsimus oli ajendatud tänasest artiklist, et paljud Eesti ettevõtted saadavad siiani paberarveid või siis e-arveid näiteks PDF kujul.
Väärsi kinnitusel on neil nii paberarveid kui e-arveid. „PDF kujul arveid saame näiteks elektri, sooja ja vee eest,“ rääkis Väärsi. „Selliste arvete suureks eeliseks on see, et nad ei vaja mingit lisaprogrammi ega lisakulu.“
Samas arutles Väärsi, et kui nemad hakkaksid oma juhuklientidele massiliselt PDF kujul arveid saatma, siis tekiks arvete kättesaamisega, maksmisega ja muuga hulgaliselt komplitseeritud probleeme.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Sellisel tarbijasuunal, kus on palju juhukliente, peaks olema arve allkirjastamise võimalus ehk kliendil peab olema sarnane programm, millega ta arve vastu võtab ja digiallkirjastab,“ seletas Väärsi. „Sest vaid siis tekiks kindlus, et arvete laekumine ja rahade kättesaamine on probleemivaesem.“
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.