"Tõenöoliselt oleme mobiilide positsioneerimise teenuse valdkonnas kõige suurem firma, kes seda mobiilioperaatoritele müüb," lisas ta.
Tema sõnul ei näidata riskikapitalistidele sellel üritusel ainult neid ettevõtteid, kes investorite raha peale maiad on, vaid üritus tutvustab ärimeestele tehnoloogiamaailma ja pakub neile infot seal toimuva kohta.
"Eestit esindas ligi 35 firmat, mis on ühe elaniku kohta Põhjamaades kõige tugevam number," oli ettevõtteid lõppvooru valida aidanud MTVP juhtivpartner Allan Martinson uhke. "Lõppvooru 40 ettevõtte hulka valiti neli Eesti firmat, kes ka täna Helsingis esinesid," ütles ta eile.
Lõppvooru pääsesid Regio, TaxiPal, ZeroTurnaround OÜ, Fortumo OÜ. "Minu arvates väga tublilt, paistsid silma oma tootetehnoloogia kui ka esinemisega," kiitis Martinson nelja Eesti ettevõtte esinemist.
Tarkvaraettevõttest Webmedia välja kasvanud spin-off-firma ZeroTurnaround OÜ juhatuse liige ja Webmedia arendusjuht Ivo Mägi ütles, et ZeroTurnaroundi eesmärk oli eelkõige tulla ettevõtet näitama. "See annab meile läbipaistvust ja nähtavust. Praegu ei saagi öelda, et meil kohutavalt seda raha vaja oleks, aga kui järgmist ringi raha vaja on, siis on investorid meist juba kuulnud," selgitas ta.
Konkureerivaks võistluseks ta üritust aga ei pea. "Ega me ju ei konkureeri. Iga ettevõte tutvustas ennast ja igal investoril on oma profiil," ütles ta.
ZeroTurnaroundi tugevuseks pidas Mägi seda, et tooteid müüakse rohkem kui 60 riigis ning firmal on üle 1000 kliendi, nende hulgas maailma mastaabis suured nimed nagu J.P. Morgan ja Morgan Stanley. "Ja me kasvame väga kenasti, rohkem kui 200% aastas," lisas ta.