• 20.07.10, 18:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

GT Tarkvara juht: Webmedia tehing innustab

OÜ GT Tarkvara tegevjuht Ahti Leppik tunnistas Äripäevale, et ei tunne kadedust Webmedia tehtud tehingu üle, pigem see lisab innustust, leidis ta.
See on normaalne äritegevus, kui otsustatakse kaasata väliseid investoreid, avaldas Leppik arvamust Webmedia tehingu kohta. Ta tõdes, et ei tea täpseid tehingu tagamaid, mis põhjustel investor kaasati ning talle 36% osalus tarkvarafirmas anti. „Ma oletan, et selle taga on pigem laienemisplaanid Ida – Euroopasse,“ ütles Leppik.
Kas selline investeering teeb teda kui tarkvarafirmajuhti kadedaks, vastas Leppik, et ei tee.. „Kadedus ei viie esiteks edasi, teiseks teades Webmedia inimesi, mul on väga hea meel, kui nad suudavad seda asja jõudsamalt edasi ajada,“ ütles mees. „Pigem lisab innustust, et kuskil välismaistes investorites huvi tekitada, peab olema midagi korda saatnud,“ möönis Leppik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Miks tarkvara firma just nii suurest tükist osalusest investori kasuks loobus, ei osanud Leppik öelda. „Ei oska kommenteerida kas neil on likviidsusprobleemid, ei oma infot selle kohta,“ arutles ta. „Kindlasti on see strateegiline otsus nii suure osalusega omanik kaasata, ei tea mis selle otsuse taga on,“ lausus Leppik.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele