Veebis ilmuva reklaambänneri peene kirja lugemiseks peab juba klikkima ja lepingu tingimusi uurima; suur vilkuv bänner röögib 3G-kiirusest. "Kas see pole mitte tarbija petmine? Kas EMT-le tuleks sellise reklaami eest märkus teha?" küsis Äripäev.
"Vaatasime antud reklaami läbi ning esmapilgul otsest rikkumist ei tuvasta. Isikliku hinnanguna mainin ära, et lubatud ühenduse kiirus on üsna aeglane ning seetõttu on oluline, et tarbijad seda enne teenusega liitumist teaksid. Tingimused on esitatud korrektselt – kiirus on ära toodud ning on ka kirjeldatud, mis antud kiirus internetikeskkonnas teha võimaldab," vastas tarbijakaitseameti pressiesindaja.
"Mis puudutab seda, et bänneril ei ole märgitud tingimusi, siis olenevalt reklaamikandja spetsiifikast pole tihti võimalik esmasele vaatele mahu piiratuse tõttu lisada tingimusi. Kui reklaam äratab tarbijas huvi, klikib ta sellele ning juba järgmisel lehel on kenasti toodud ära ka kõik tingimused," lisas pressiesindaja.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb