Äripäev palus tarbijakaitseameti kommentaari EMT Diili interneti suurele kampaaniale, kus reklaamitakse 3G kiiruse ja piiramatu mahuga internetti, mille tingimustes väikses kirjas lause "Ühenduse kiirus on kuni 256 kbit/sek."
Veebis ilmuva reklaambänneri peene kirja lugemiseks peab juba klikkima ja lepingu tingimusi uurima; suur vilkuv bänner röögib 3G-kiirusest. "Kas see pole mitte tarbija petmine? Kas EMT-le tuleks sellise reklaami eest märkus teha?" küsis Äripäev.
"Vaatasime antud reklaami läbi ning esmapilgul otsest rikkumist ei tuvasta. Isikliku hinnanguna mainin ära, et lubatud ühenduse kiirus on üsna aeglane ning seetõttu on oluline, et tarbijad seda enne teenusega liitumist teaksid. Tingimused on esitatud korrektselt – kiirus on ära toodud ning on ka kirjeldatud, mis antud kiirus internetikeskkonnas teha võimaldab," vastas tarbijakaitseameti pressiesindaja.
"Mis puudutab seda, et bänneril ei ole märgitud tingimusi, siis olenevalt reklaamikandja spetsiifikast pole tihti võimalik esmasele vaatele mahu piiratuse tõttu lisada tingimusi. Kui reklaam äratab tarbijas huvi, klikib ta sellele ning juba järgmisel lehel on kenasti toodud ära ka kõik tingimused," lisas pressiesindaja.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.