iPhone'i jaoks mängu Wristbreaker loonud eestlaste soov on jõuda oma tootega Apple'i veebipoes saja popima mängu sekka.
"Vaatamata ülikõrgele riskile on meie ambitsioon olnud algusest peale jõuda populaarseimate mängude esisajasse," kinnitas mängu loonud OÜsse Anagnorisis investeerinud iCapital OÜ esindaja Sven Illing.
Veebipoes App Store on täna üle 250 000 rakenduse, neid on alla laaditud üle viie miljardi korra. "Anname endale aru, et konkurents on karm ja üliväike protsent mängudest tabab miljonites kordades allalaadimise edu," ütles teine Anagnorisise investoreist, arvutifirma IT Grupp suuromanik Jaak Ennuste.
"Tagasiside mängule esimestelt kasutajatelt on väga hea. Igal juhul on tegemist kaasahaarava mänguga," kommenteeris ta.
Mängu Wristbreaker autor on Cambridge'i Ülikooli doktorant Mattias Linnap, kes uurib asukohapõhiste mobiiliteenuste tehnoloogilisi ja juriidilisi aspekte. Anagnorisise partnerid on ka Janek Priimann, Gunnar Eelmäe ja OÜ Indilo Wireless.
iPhone’ile ja iPod Touchile loodud mängus nimega Wristbreaker tuleb erikujuga klotsidest moodustada seinu, põrandaid ja lagesid. Klotsi või blokki saab pöörata rannet ja seega telefoni keerates. Iga täislaotud blokirida annab punkte. Mängus on võimalik teenida relvi, millega saab mänguväljale ruumi juurde tekitada. Näiteks saab pommi või laseriga klotse õhku lasta.
Olulise aspektina on mängu toodud sotsiaalse mängimise platvorm, kus iga mängija saab võrrelda oma tulemust sõprade omaga, nendega suhelda ja näha, kus maailma otsas ta sõbrad parasjagu asuvad ja mängivad. Mängust on saadaval tasuta ja tasuline versioon. Tasuta versioonis on võimalik läbida vaid mängu kaks esimest taset.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.