Saksa autotööstus vajab hädasti insenere eriti uurimis- ja arendustöödeks, kahe aasta pärast läheb tarvis 11 000 inseneri, kirjutab Kauppalehti.
Insenerinappus sunnib autotööstust teistesse riikidesse kolima.
Uurimistööde mahtu suurendavad elektriautode arendamiseks tehtavad tööd ja mootorite ökonoomsemaks muutmine.
Peale autotööstuste kulub insenere ka nende allhankijatele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Probleemi muudab suuremaks see, et järgmise kümne aasta läheb pensionile umbes 450 000 autovaldkonna inseneri, samal ajal saab sel alal hariduse vaid 400 000 uut inseneri.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.