Saksa autotööstus vajab hädasti insenere eriti uurimis- ja arendustöödeks, kahe aasta pärast läheb tarvis 11 000 inseneri, kirjutab Kauppalehti.
Insenerinappus sunnib autotööstust teistesse riikidesse kolima.
Uurimistööde mahtu suurendavad elektriautode arendamiseks tehtavad tööd ja mootorite ökonoomsemaks muutmine.
Peale autotööstuste kulub insenere ka nende allhankijatele.
Probleemi muudab suuremaks see, et järgmise kümne aasta läheb pensionile umbes 450 000 autovaldkonna inseneri, samal ajal saab sel alal hariduse vaid 400 000 uut inseneri.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.