Saksa autotööstus vajab hädasti insenere eriti uurimis- ja arendustöödeks, kahe aasta pärast läheb tarvis 11 000 inseneri, kirjutab Kauppalehti.
Insenerinappus sunnib autotööstust teistesse riikidesse kolima.
Uurimistööde mahtu suurendavad elektriautode arendamiseks tehtavad tööd ja mootorite ökonoomsemaks muutmine.
Peale autotööstuste kulub insenere ka nende allhankijatele.
Probleemi muudab suuremaks see, et järgmise kümne aasta läheb pensionile umbes 450 000 autovaldkonna inseneri, samal ajal saab sel alal hariduse vaid 400 000 uut inseneri.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.