Detsembris Estonian Airi sooduskampaaniaga umbe aetud veebikeskkonna cherry.ee looja Priit Tomp räägib Äripäeva konverentsil eduteguritest, mis on viinud ettevõtte kiirele kasvule.
Alles eelmisel aastal asutatud Cherry on arenenud jõudsasti, saavutades seitsme kuu käibeks 20 miljonit krooni ja tõusnud Facebookis Eesti populaarseimaks ärikategooria fännileheks enam kui 30 000 kasutajaga.
Cherry üks loojatest Priit Tomp räägib lisaks edu valemitele ka 2010. aasta suurimast trendist internetis ning sellest, milline võiks olla sotsiaalmeedia kasu ühele ettevõttele. Loe konverentsist
"Ettevõtte kasvul pole piire".
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.