Detsembris Estonian Airi sooduskampaaniaga umbe aetud veebikeskkonna cherry.ee looja Priit Tomp räägib Äripäeva konverentsil eduteguritest, mis on viinud ettevõtte kiirele kasvule.
Alles eelmisel aastal asutatud Cherry on arenenud jõudsasti, saavutades seitsme kuu käibeks 20 miljonit krooni ja tõusnud Facebookis Eesti populaarseimaks ärikategooria fännileheks enam kui 30 000 kasutajaga.
Cherry üks loojatest Priit Tomp räägib lisaks edu valemitele ka 2010. aasta suurimast trendist internetis ning sellest, milline võiks olla sotsiaalmeedia kasu ühele ettevõttele. Loe konverentsist
"Ettevõtte kasvul pole piire".
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.