Agasild tõi kolmanda edutegurina välja järjepidevuse innovatsioonis. "Meie innovatsioon on olnud samasuunaline – ühest ideest kasvas teine. Teenindame ikka samu kliente, kuid pakume erinevaid teenuseid." Ta lisas, et on võimalik hoida fookust ja olla innovaatiline korraga.
"Kiire edu müüt - Facebooki ja Google'i unistus on vajalik, kuid on ohtlik. Võib-olla me kaotame kiirustades fookuse, teeme kolm aastat midagi, kuid oleme fookuse kaotanud," lausus ta.
"Meile on edu toonud arendatud konkurentsieelised. Mis on meie Nokia, mida me oskame teistest paremini? Meie puhul oli konkurentsieelis üles ehitatud samm sammu haaval ja sellest niismaa üle ei sõida. Eestis on vähe midagi naturaalset - nagu Norras nafta," rääkis Agasild.
Viimase mõttena rääkis Agasild piiridest meie peades ja kultuuride sarnasusest. "Kui MarkIT laienes, siis polnud takistus riigipiirid, vaid piirid meie peas. Esimene piir oli see, et laienesime Lätti. Aga miks? Sest kuhu sa siis ikka lähed," lausus ta.
"Meil ei olnud sellist tunnet, et läheks kohe Tšehhi. Kuid selgus, et Lätis oli väga raske. Aga Tšehhi turg on suurepärane – oleks me kohe sinna läinud, oleks kasv olnud palju parem. Kui teil on hea ärimudel, siis minge turule, mis on teie jaoks kõige sobivam, mitte kõige lähem," soovitas ta.
Agasild ütles, et Eesti maine pole nende jaoks olnud kunagi teema. "Kui on teenus, mis aitab lahendada kliendi valusa probleemi, pole Eesti mainel midagi viga. Mind on üllatanud, kui sarnased on kõik kultuurid. Võib-olla räägitakse liiga palju sellest, kui erinevad on kultuurid. Euroopas oleme kõik sarnased - kas klaas on pooltäis või pooltühi? Kui me tahame, võime fokuseerida erinevustele," märkis ta.