TeliaSonera Soome haru töötajad alustavad homme kell 11 streiki, mis kestab pühapäeva õhtuni ja peatab klienditeeninduse, kirjutab Kauppalehti.
Streigi kestel ei vastata telefonidele, klientidega ei sõlmita uusi lepinguid, abitelefonidele ei vastata ja Sonera poed on suletud. Ainult abitelefon 112 hoitakse töös.
Streigivad kõigi TeliaSonera üksuste kontoritöötajad, kokku 3100 inimest. Lisaks osaleb streigis üle 200 allhankefirmade töötaja.
Telia Sonera alustas ametiühinguga läbirääkimisi 300 töökoha koondamise üle. Ametiühingu Pro teatel on TeliaSonera teatanud umbes 30 uue inimese palkamisest, aga koondatud inimesi uuteks tegevusteks kasutada ei taha.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Soome teenistujate tööandjate liidu asejuht Harri Hietala laidab protestimist. Tema sõnul on ametiühing Pro seotud töörahu leppega, seetõttu on streik seadusevastane.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.