Garage48 nimelisel üritusel 48-tunniga loodud start-up Eventivous tahab ürituste info viia paberkandjalt mobiiliekraanile, teatas idufirma.
"Teenus on mõeldud väiksematele üritustele, kellel seni paberil infomaterjali tootmine on üle jõu käinud ning ka suurtematele, kes tahavad pakkuda külastajale soodsamat võimalust," kommenteeris ettevõtmise idee autor Liis Peetermann.
Eventivouse meeskond usub idee edukusse just viimase aasta jooksul toimunud nutitelefonide turuosa suurenemise tõttu. "Järjest raskem on leida inimest, eriti noorte hulgas, kes uut telefoni ostes ei otsustaks nutitelefoni kasuks" lisas Peetermann. "Kindlust saime ka nädal tagasi avaldatud EMT prognoosist, kus öeldakse, et 2011 aasta lõpuks on iga teine müüdud telefon just nutitelefon."
Teenus pakub väikese tasu eest võimalust sisestada enda ürituse informatsioon nagu tutvustus, programm, pildid, kaart, pakkumised veebilehele, kus sellest tehakse automaatselt mobiiliekraanile sobiv lahendus, mida saab läbi lingi ning QR koodi (nutitelefoni loetav "triipkood") abil ürituse külastajate hulgas levitada.
"Alustasime ideega küll reedel, kuid oleme rääkinud juba paari potentsiaalse kliendiga ja saime väga positiivset vastukaja." märkis Peetermann. Lisaks temale tegelevad selle teenuse väljatöötamisega veel Arturs Astasins, Kair Käsper, Maido Käära, Rauno Rüngas ja Taavi Juursalu.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.