Elisa teatas tehnilise järelevalve ameti statistikale viidates, et võitis esimeses kvartalis ainsana kliente juurde, EMT ja Tele2 numbriliikuvus püsis kogu kvartali jooksul negatiivsena.
Selle aasta esimeses kvartalis kasvas Elisa teatel nende kliendibaas pea 10 000 kliendi võrra, ulatudes kvartali lõpus 448 100 kliendini. Ettevõtte käive kasvas 2011. aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga koguni 11%.
„Tehnilise järelevalve ameti statistika põhjal oli Elisa esimeses kvartalis Eesti operaatoritest ainus, kes on numbriliikuvuses juurde võitnud tuhandeid kliente. Nii Tele2 kui ka Eesti suurima operaatori EMT numbriliikuvus püsis kogu kvartali jooksul negatiivsena,“ ütles Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
Tehnilise järelevalve ameti numbriliikuvuse statistika põhjal olid kliendid selle aasta märtsi lõpuks neto numbriliikuvuse arvestuses Elisa võrku viinud 6522 mobiilinumbrit. Ameti andmetel on neto numbriliikuvus Tele2 ja EMT võrgus püsinud kogu kvartali vältel negatiivsena. Tele2 kaotas 2011. aasta esimeses kvartalis numbriliikuvuse teel 457 ja EMT 6060 klienti.
Elisa käive kasvas 2011. aasta esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga 11% võrra. Elisa Eesti Asi käive oli 2010. aastal 20,7 ja 2011. aastal 22,9 miljonit eurot. Toodud käive ja ärikasum ei sisalda ühekordset provisjoni summas 1,3 miljonit eurot neto, mis oli seotud kohtuvaidlustega enamsaadud sidumistasude osas aastatel 2006-2007.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.