• 12.05.11, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TeliaSonera kulutab brändimuutusele 28 miljonit

TeliaSonera hakkab kasutama ühtset kaubamärki kõigil turgudel ja muudab oma tunnusvärvi sisisest lillaks, kirjutab Kauppalehti.
TeliaSonera kommunikatsioonijuhi Thomas Jönssoni teatel läheb kampaania maksma 28 miljonit eurot. Jönsson ütles Rootsi lehele Svenska Dagbladet, et nii suur kogusumma tuleneb sellest, et ettevõte brändib ümber üle 300 poe ja tuhat silti. Lisaks tuleb tütarettevõtete kodulehed ümber teha.
Muutus puudutab 18 tütarettevõtet, mis jäävad siiski oma nime juurde. Ettevõtte Hispaanias tegutsev odavteenusepakkuja Yoigo jätkab siiski oma kaubamärgiga.
Põhjamaades ja Balti riikides annab TeliaSonera muutusest teada kampaaniaga, mille käigus ta alandab rahvusvahelise andmeedastuse hindu 90 protsendi võrra.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teliasonerale kuulub Eestis Eesti Telekom, mille tütarfirmadeks on telekommunikatsioonifirmad EMT ja Elion.
Eesti Telefon vahetas oma nime Elioni vastu 2003. aastal. Nime ja kaubamärgi vahetamisse kulus toona ligi 8 miljonit krooni, sellest pool läks sümboolika väljatöötamisse ja vahetusse.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele