Täna said paljud Swedbanki kliendid sms-teate, kus palutakse pangakaardi paroole muuta. Teate põhjuseks on panga kahtlus, et kaarte on kopeeritud.
"Me kahtlustame pangakaartide kopeerimist. Kus ja kui paljude klientide andmeid võidi kopeerida, meie ise öelda kahjuks ei saa, kuna oleme teinud juhtunu kohta avalduse politseile," vastas panga pressiesindaja Mart Siilivask Äripäeva järelpärimisele.
Siilivask lisas, et õnneks pole tegu massilise kopeerimisega ja praegustel andmetel pole ükski klient saanud ka rahalist kahju.
"Parim võimalus kliendil end selliste juhtumite eest kaitsta on vahetada perioodiliselt kaardi PIN koodi ning olla tähelepanelik sularaha automaadist väljavõtmisel ning ka kaardiga maksmisel, informeerides kahtlastest asjaoludest koheselt panka," ütles Siilivask.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.