Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
WSJ: Nokia seisak on liiga pikk
Kui Nokia ütleb, et 2011 ja 2012 on üleminekuaastad, siis on see pikk aeg seisakuks kiiresti liikuvas mobiiltehnoloogiamaailmas, kirjutab Wall Street Journal.
Nokia turuosa kaob juba praegu kiiremini kui keegi oleks osanud oodata. See õõnestab brändi väärtust, samal ajal kui kliendid vahetavad oma telefonid välja teiste vastu ja harjuvad ära uute operatsioonisüsteemidega.
Nokia aktsiad kukkusid eile pärast kasumihoiatuse avaldamist 18%. Arvestades, et Nokia müüb II kvartalis kaugelt vähem telefone kui ennustatud, on Nokia arvatust veelgi rohkem sõltuvuses seni veel end veel mitte tõestanud koostööst Microsoftiga ja see muudab investorid õigusega skeptiliseks, tõdeb WSJ.
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.