Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Algas Facebooki allakäik
Maailma populaarseim suhtlusvõrgustik Facebook kaotas esmakordselt turgu seal, kus ta on kõige populaarsem.
Business Insideri teatel kukkus ainuüksi USAs FB kontode arv 155,2 miljonilt 149,4 miljonini. Facebooki hülgas ka 1,5 miljonit kanadalast. Samuti on FB kasutajate arv kukkunud Suurbritannias, Norras ja Venemaal.
Tervikuna kasvas FB kasutajate arv maailmas mais 1,7%, seda peaasjalikult tänu Mehhiko ja Brasiilia abile, kus võrgustik lõi läbi hiljem.
Business Insideri teatel on ainus viis, kuidas FB saaks kasvamist jätkata, teenuse lansseerimine uutel turgudel, nt Hiinas.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.