Skype Technologies OÜ palgakulud inimese kohta kasvasid, Playtech Estonia OÜ omad aga hoopis langesid, selgub 2010. a majandusaruannetest.
Skype maksis 2010. aastal 377 töötajale palkadena välja kokku 329,2 miljonit krooni, mis teeb ühe töötaja keskmiseks kuutasuks 72 773 krooni. Aasta varem maksti 336 töötajale kokku 272,8 miljonit krooni ehk kuus keskmiselt ühele inimesele 5100 krooni vähem.
Skype peibutas 2010. aasta augustis avaldatud IPO eelprospektis investoreid sellega, et juhtis nende tähelepanu suhteliselt madalatele tööjõukuludele, kuna suurem osa töötajaid paikneb Tallinnas. "Lisaks on meil ajalooliselt võrreldes paljude konkurentidega suhteliselt madalad tootearendusega seotud tööjõukulud, kuna suurem osa meie insenere ja arendajaid asub Tallinnas, Eestis," seisis prospektis.
„Skype’i esindajad ei ole kunagi öelnud, et Skype’i Eestis tegutsemise põhjuseks oleksid madalad palgakulud. Oleme alati maksnud väga hea töö eest väga head palka ja kavatseme seda teha ka edaspidi," kommenteeris Skype Technologies OÜ juhatuse liige Sten Tamkivi. Täpsemat selgitust, miks Skype'i makstav keskmine palk tõusnud on, Tamkivi andma ei soostunud.
Playtech kulutas 408 täistööajaga inimese kohta mullu 191,9 miljonit krooni ehk 39 188 krooni inimese kohta kuus. Aasta varem maksis Playtech täistöökohaga inimesele keskmiselt 40 238 krooni kuus ehk üle 1000 krooni rohkem. Kui palju täistöökoha ja osalise töökohaga inimesi Playtechis töötab, majandusaruanne ei täpsustanud. Tööjõukulusid selgitav aruande lisa märkis vaid, et töötajate keskmine arv on taandatud täistööajale.
Skype Technologies sai eelmisel aastal 505,5 miljoni kroonise käibe juures 48,9 miljonit krooni kasumit. Aasta varem oli käibeks 433,0 miljonit ja kasumiks 35,6 miljonit krooni.
Playtechi müügikäive kasvas mullu 219,7 miljonilt kroonilt 247,7 miljoni kroonini ja kasum 8,8 miljonilt 11,9 miljoni kroonini.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele