Eesti soovib, et aastaks 2015 tekiks Euroopa Liidus ühtne digitaalturg, kus kodanikud saavad kõikjal kasutada teenuseid elektrooniliselt, selleni jõudmiseks tuleb aga lahendada mitmeid probleeme.
Sertifitseerimikeskuse sertifitseerimise valdkonnajuht Tarvi Martens nentis, et see on keeruline ülesanne, sest liikmesriikide võimekus selles valdkonnas on erinev, vahendasid ERRi raadiouudised.
"Probleemidering on tegelikult päris suur. Alates sellest, kuidas üles ehitada usaldusmudel, kuidas usaldada teise riigi kaarti või autentimist oma süsteemis, kuidas usaldada digitaalallkirja - nii et kõigepealt usaldusmudelite küsimus," selgitas Martens.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Paljud probleemid tulenevad ka erinevatest tehnilistest formaatidest.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.