• 29.09.11, 10:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple'i muusikapood iTunes jõudis lõpuks Eestisse

Täna öösel avas Apple oma populaarse muusikapoe iTunes kümnes uues riigis, sealhulgas Eestis.
Kolmapäeva varahommikul teatas Poola ajaleht Rzeczpospolita, et Apple plaanib avada iTunesi muusikapoe kümnes uues riigis. Kui algselt eeldas väljaanne, et veebipõhine muusikapood avatakse järgmisel kuul, juhtus see varem. Nimelt avas Apple kauaoodatud muusikapoed juba täna öösel, kirjutas tehnolink.ee.
Alates tänasest päästis Apple oma muusikapoe uksed valla lisaks Eestile ka Bulgaarias, Tšehhis, Küprosel, Ungaris, Lätis, Leedus, Maltal, Poolas, Rumeenias, Slovakkias ja Sloveenias. Lisaks laiendas Apple veel paljude teiste riikide veebipoodide valikut.
Apple'i otsus tuua iTunesi muusikapoe teenus Eesti turule annab paljudele muusikahuvilistele esimese võimaluse endale legaalselt soetada digitaalseid koopiaid oma lemmikartistide repertuaarist. iTunesi muusikapoe hinnapoliitika on lihtne – mida populaarsem lugu on, seda rohkem ta maksab, kirjutas tehnolink.ee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui Apple'i toodetud seadmtete rakenduste veebipood App Store töötab kõigis 27 Euroopa Liidu riigis, siis iTunesi muusikapood seni vaid 15s.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele