Maailma suuruselt teine nutitelefonide tootja Samsung teatas prognoose ületanud kolmanda kvartali kasumist tänu Galaxy nutitelefonide suurele nõudlusele, mis aitas kompenseerida kehva ekraanide ja pooljuhtide müüki.
Samsungi tegevuskasum kolme kuuga oli 4,2 triljonit Lõuna-Korea woni ehk 3,6 miljardit dollarit. Bloombergi poolt küsitletud analüütikud lootsid keskmiselt näha 3,7 triljoni wonist kasumit. Läinud aastal oli firma kolmanda kvartali kasum 4,86 triljonit woni.
Firma ei avalikustanud puhaskasumi numbrid ega üksuste kaupa teenitud kasumeid ja käibeid. Terve kontserni käibe tõusis 1,9 protsenti, 41 triljoni wonini.
Firma aktsia tõusis täna uudise peale kolme kuu tippu. Samsung on tugevasti võitnud Google'i Android operatsioonisüsteemi populaarsusest, jäädes nutitelefonide turul alla vaid Apple'ile. Lisaks aitas nutitelefonide divisjon pehmendada langevat kasumit firma suurimast harust ehk mälukiipide ja lameekraanide tootmisest.
"Ma olen üsna hämmeldunud," ütles Shinyong Securitiesi analüütik Lee Seung Woo Bloombergile. "Tundub, et nutitelefonide poole pealt tuli suur üllatus," lisas ta.
Samsungi aktsia tõusis päevasiseselt kuni 3%, 881 000 wonini, mis on suurim päevasisene tase alates 8. juulist.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.