2. november 2011
Jaga lugu:

Apple: toote lahti pakkimine peab andma elamuse

Apple'i toodete karbid on innovaatilised, kuna nad on stiilsed ja lihtsad ning Apple on püüdnud kõrvaldada kõik üleliigse, seda ja pakendilt.

Vaatame näiteks MacBook Prod. Karp ei ole üle külvatud fotode ega funktsioonide kirjeldusega, esiküljel on vaid puhtalt valgel taustal külgvaates metalne sülearvuti, mille kõrval kiri MacBook Pro.

Ava karp ning osade ja lisade tulva asemel näed ainult sülearvuti kaant ikoonilise Apple'i logoga. Järgmisest kihist leiad musta kausta kasutusjuhendiga. Kolmandas kihis on kaks lahtrit adapteri ja juhtmega.

Selliste karpide valmistamine pole lihtne ega odav. Apple püüdleb lihtsuse poole ja seda kuni pakendini välja. Klient peab Apple'i toodet lahti pakkides saama meeldiva elamuse.

Pikemalt loe toote pakendamisest tänasest Äripäevast.

Allikas: Carmine Gallo raamat "Innovatsioon. Steve Jobsi seitse saladust. Pöörased ja erilised põhimõtted sinu äri eduks"

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt