• 02.11.11, 08:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple: toote lahti pakkimine peab andma elamuse

Apple'i toodete karbid on innovaatilised, kuna nad on stiilsed ja lihtsad ning Apple on püüdnud kõrvaldada kõik üleliigse, seda ja pakendilt.
Vaatame näiteks MacBook Prod. Karp ei ole üle külvatud fotode ega funktsioonide kirjeldusega, esiküljel on vaid puhtalt valgel taustal külgvaates metalne sülearvuti, mille kõrval kiri MacBook Pro.
Ava karp ning osade ja lisade tulva asemel näed ainult sülearvuti kaant ikoonilise Apple'i logoga. Järgmisest kihist leiad musta kausta kasutusjuhendiga. Kolmandas kihis on kaks lahtrit adapteri ja juhtmega.
Selliste karpide valmistamine pole lihtne ega odav. Apple püüdleb lihtsuse poole ja seda kuni pakendini välja. Klient peab Apple'i toodet lahti pakkides saama meeldiva elamuse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pikemalt loe toote pakendamisest tänasest Äripäevast.
Allikas: Carmine Gallo raamat "Innovatsioon. Steve Jobsi seitse saladust. Pöörased ja erilised põhimõtted sinu äri eduks"
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele