• 18.12.11, 12:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiilifirma kulutab reklaamile nagu kogu pangandussektor

SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema sõnul kulutab ainuüksi üks mobiilioperaator aastaga reklaamile nii palju raha kui kogu Eesti pangandussektor kokku.
Mobiilioperaator teeb aastas 35-45 meediakampaaniat, pank vaid 4-5 kampaaniat. 2011. aastal võrdub kogu Eesti pangandussektori meediainvesteering enam-vähem ühe mobiilioperaatori meediapanusega.
Kristjan Seema juhib SEB turundusdivisjoni tänavu 2. maist. Enne seda juhtis Seema aastaid Tele2 Eesti turundusmeeskonda.
Loe lähemalt Best Marketingist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 12:23
Tehisintellektiga arvuti, mis muudab töötegemise lihtsaks, loovaks ja eksimustevabaks
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele