SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Kristjan Seema sõnul kulutab ainuüksi üks mobiilioperaator aastaga reklaamile nii palju raha kui kogu Eesti pangandussektor kokku.
Mobiilioperaator teeb aastas 35-45 meediakampaaniat, pank vaid 4-5 kampaaniat. 2011. aastal võrdub kogu Eesti pangandussektori meediainvesteering enam-vähem ühe mobiilioperaatori meediapanusega.
Kristjan Seema juhib SEB turundusdivisjoni tänavu 2. maist. Enne seda juhtis Seema aastaid Tele2 Eesti turundusmeeskonda.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
PostgreSQL on maailma populaarseim vabavaraline andmebaasimootor, mis on tuntud oma lihtsuse, hea dokumentatsiooni, töökindluse ja mitmekülgsuse poolest.