• 19.12.11, 13:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amet: mobiilioperaatori vahetamine võib minna ootamatult kulukaks

Tarbijakaitseamet tuletab meelde, et kuigi mobiilioperaatori vahetamine ehk numbriliikuvus on tarbija jaoks tasuta teenus, ei vabasta see lepingulistest kohustustest.
Mobiilioperaatorid reklaamivad jõulude eel palju soodushinnaga või koguni tasuta mobiiltelefone. Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu, et taoliste pakkumiste puhul nõuavad operaatorid soodustuse saamiseks konkreetse teenusepaketi valimist ja tähtajalise lepingu sõlmimist näiteks 18 või 24 kuuks. Sellist lepingut saab küll tähtajast varem lõpetada, kuid enamasti nõuavad operaatorid siis leppetrahvi ehk käsitlustasu.
Kui tarbija on juba varem taolistel tingimustel soodushinnaga telefoni soetanud, tasub nüüd enne uue operaatori pakkumise kasuks otsustamist kontrollida, kas varem sõlmitud lepingu tähtaeg on  täis. Kui ei, peaks lepingust uurima võimaliku trahvi kohta. Summad võivad ulatuda 100 eurost mitmesaja euroni.
Seda, kas uue telefoni puhul tuleb soodustuse saamiseks sõlmida tähtajaline leping, saab kontrollida operaatorite kampaaniatingimustest. Leppetrahvide ehk käsitlustasude suurused on enamasti ära toodud ka operaatorite hinnakirjades: Elisa, EMT ja Tele2. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisainfot numbriliikuvuse kohta saab ka tehnilise järelevalve ameti kodulehelt.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele