• 03.01.12, 14:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Startupi klubi president: minu parim investeering on ID-piletite äri

Poohtechi juht ja Eesti Startupi Juhtide Klubi president Herty Tammo nimetas oma eelmise aasta parimaks investeeringuks Tallinna ID-piletite äri.
„Tallinna ID-piletite äri on meie parim investeering olnud,“ lausus Tammo.
Tammo sõnul sõlmisid nad Tallinnaga uue lepingu, millega arendavad täiesti uut tehnoloogiat Tallinnas.  „Bussis on võimalik pangakaardga osta pileteid nii, et piletiostmisprotsess jääb vahele,“ selgitas Tammo.
Ta lisas, et sellest saab uus tehnoloogia, mida nad saavad eksportida ka mujale maailma. „Projektid käivad ja töö käib. Tallinnas on tehnoloogia üheksa kuu pärast paigas ning kõik Tallinna bussid, trammid ning trollid seadistatakse uute seadmetega,“ lausus Tammo.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hea teada:
Toivo Annuse ja Herty Tammo ühisfirma Poohtech AS on tehnoloogiainvesteeringutele spetsialiseerunud ettevõte, kelle portfelli kuulub muuhulgas ka näiteks Tallinna & Tartu ühissõidukite ID-pileti süsteemi arendav ja haldav firma Ühendatud Piletite AS.
AS Ühendatud Piletid opereerib ka praegu Tallinna linnas toimivat ID-piletite süsteemi. Hankelepingu sõlmimisel peab ettevõte varustama kõik ühissõidukid piletimüügi seadmega, validaatorite ja printeriga. Samuti peab ettevõte tagama neljaks aastaks süsteemi halduse ja hoolduse.  Ühendatud Piletid pakkumise suurus oli 4,6 miljonit eurot.
 
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele