Kui mulle tööpakkumine tehtaks, ütleksin sellest ära, kuna olen kogu elu olnud ettevõtja, leiab Erply looja ning juht Kristjan Hiiemaa.
"Mulle küll ei ole tööd pakutud," vastas Hiiemaa Äripäeva küsimusele, millal talle viimati tööpakkumine tehti. "Isegi, kui oleks pakutud, oleksin ära öelnud, sest olen kogu elu olnud ettevõtja ning töötanud oma firmas," märkis ta.
Hiiemaa lisas siiski, et kui mõni suur ettevõte Erply üle võtaks ja sealt tööpakkumine tehtaks, oleks teine lugu ning selle võtaks ta ilmselt vastu.
Läinud aastal sai kontserniks kasvanud Erply mitu ülevõtupakkumist, kuid omanike hinnangul pole müügiks veel õige aeg.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eprly on Eestis välja mõeldud veebipõhine majandustarkvara hulgimüügi-, jaemüügi- ja teenindusettevõtetele. Erply võitis tunamullu Londonis firmade Seedcampi võistluse ning tehnoloogiablogi TechCrunch nimetas ettevõtet äritarkvara Skype'iks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.