Konsultatsiooni- ja audiitorfirma Deloitte avaldas eile uuringu tulemused, milles selgub, et internetihiid Facebook on 2011. aastal otse või kaudselt aidanud kaasa 232 000 uue töökoha loomisele Euroopas, sh Prantsusmaal ligi 22 000, vahendab Le Parisien.
Suurimat hõivet pakkunud valdkonnad on tarkvaraarendus, internetiga seonduv, meediaagentuurid, turundusvaldkond ja side.
Raporti järgi on Facebooki majanduslik aktiivsus Euroopa Liidu 27 riigis ja Šveitsis umbes 15,3 miljardit eurot. Deloitte toob välja FB suurimad mõjutajad Euroopas: Suurbritannia ja Saksamaa (2,6 mld eurot), Itaalia (2,5), Prantsusmaa (1,9) ja Hispaania (1,4). Need riigid moodustavad 73% Euroopa FB majandusmõjust.
Eraldi Eesti andmeid see uuring ei kajasta.
FB ühendab kogu maailmas 800 miljonit kasutajat.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.