• 25.01.12, 16:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Palm: Ericssoni tõttu on tööstustoodang oluliselt langenud

Ericsson Eesti ekspordimahtude alanemine on peamine põhjus, miks oleme alates eelmise aasta septembrikuust täheldanud eduka tööstustoodangu haru ligi 50%-st langust, rääkis Nordea panga peaökonomist Tõnu Palm.
“Ericssoni tulemused on märk sellest, et Euroopa majanduse jahtumine mõjutab laiemalt ettevõtete kapitali mahukamaid investeeringuid sealhulgas võrkude operaatorite poolt,” kommenteeris Palm Ericssoni neljanda kvartali nõrku majandustulemusi.
Palm lisas, et uute tehinguteni jõudmine on tänases määramatus olukorras keerulisem ning võtab rohkem aega.  Ericsson Eesti ekspordimahtude alanemine on tema sõnul peamine põhjus, miks oleme alates eelmise aasta septembrikuust täheldanud eduka tööstustoodangu haru, arvuti- ning elektroonikaseadmete mahu ligi 50%-st langust. Viimastel kuudel on antud harus mahud püsinud aga juba stabiilsed, märkis ökonomist. 
Maailma suurim mobiilsidevõrgu tootja Ericssoni neljanda kvartali kasum tuli kõvasti alla analüütikute ootuste. Ericssoni neljanda kvartali kasum kahanes aastaga 66 protsenti, 1,5 miljardile Rootsi kroonile. Analüütikud ootasid 4,24 miljardi Rootsi kroonist kasumit. Kasum aktsia kohta vähenes 73 protsenti, 0,36 Rootsi kroonile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele