• 07.03.12, 14:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti meeldivaim bränd on Kalev

Meeldivaim bränd Eestis on ülekaalukalt, nagu ka eelnevatel aastatel, Kalev, selgub TNS Emori brändide edetabeli uuringust.
1. Kalev
2. Tere3.-4. Skype3.-4. Maxima
Kui teiste esikümnesse kuuluvate brändide kohad edetabelis on võrreldes 2009. ja 2010. aastaga muutunud, siis Kalev on esikoha säilitanud ning edu konkurentide ees on isegi kasvanud.
Märgatava tõusu on läbi teinud teise koha omanik Tere, mis 2010. aastal asus alles 12. kohal ja 2009. aastal 23. kohal.
2012. aasta brändide edetabeli uuringut iseloomustab kõige enam internetiga seonduvate brändide meeldivuse kasv – kõrgemal kohal on Skype (3.–4. koht), kuid esimese 15 meeldivaima brändi hulka mahtusid veel ka Facebook, Google ja YouTube.
2010. aastal oli top 15 brändi hulgas esindatud napilt vaid Skype (13. koht) ja Google (14. koht), kuid 2009. aastal mitte ühtegi ülalnimetatutest.
Brändide edetabeli uuringu eesmärk on reastada eri valdkondade brändid üldise meeldivuse alusel. Emor palus vastajal etteantud nimekirja kasutades valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat kaubamärki, firmat, ettevõtet/asutust – valik tuli teha 149 nimetuse ja logo seast.
Uuringus osales 2012. aasta jaanuaris-veebruaris 1001 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele