Täna sõidavad Keeniasse Erik Ehasoo ja Priit Tinits, et uurida Keenia madala sissetulekuga ehk püramiidi põhja tarbija harjumusi ning Eesti startupide võimalusi antud turul läbi löömiseks.
Maailma vaeseim elanikkond ehk nn „sissetulekupüramiidi põhi“ pakub oma arvukuse ja kasvava ostujõuga üha enam huvi nii suurkorporatsioonidele kui ka tehnoloogiaettevõtetele, kirjutab Delfi Forte.
Erik Ehasoo ja Priit Tinits viivad rahvusvaheliste ekspertide toel läbi kasutajakeskse väliuuringu kohaliku tarbija tundma õppimiseks, mille tulemusena kogutud informatsioon aitab vähendada Eesti ettevõtete riske antud turule sisenemiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uuring toimub Selfdiagnosticsi ja EAS Start-up Estonia rahastusel, projekti juhib Rubik's Consultancy OÜ. Antud valdkonna uurimisele on kaasa aidanud ka Eesti Arengufond. Uuringust valmib raport, millega on teemast huvitatuil võimalik tutvuda juba mais 2012.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.