45 riigis tegutsev IT-firma Logica korraldab oma Tallinna kontoris 5. juunil Norra päeva, kus Norra IT juhid ja spetsialistid tutvustavad Eesti IT-tudengitele töötamise võimalusi Logica Norra üksuse projektide heaks.
Logica Norra üksuses töötab ligi 800 inimest, neil on üle riigi seitse kontorit ja põhiklientuuriks on naftatööstusega seotud kliendid. Seega avaneb noortel Eesti programmeerijatel võimalus töötada naftatööstuste heaks.
Mõnetunnise ettekandevooru jooksul räägitakse lahti projektide ja töö sisu, kuhu tudengeid värvatakse, samuti koolitustingimused.
Logica teatel on nende Norra üksus võitnud 32 visuaalse disaini auhinda oma klientidele loodud lahenduste eest ja neil töötab kunstnikest koosnev osakond, mis on ühe IT firma jaoks üpris harukordne.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Logica on äri- ja tehnoloogiateenuseid pakkuv ettevõte, mis tegutseb 45 riigis ja annab tööd ligi 42 000 inimesele. Logica aastakäive on üle nelja miljardi euro. Ettevõte on noteeritud nii Londoni väärtpaberibörsil kui ka Amsterdamis Euronextil.
Eestis töötab Logica Tallinna ning Tartu kontorites kokku ligi sada töötajat, kes pakuvad IT-teenuseid klientidele nii Eestis kui ka mujal Euroopas. Logica Eesti juht on Avo Kask.
Logica Eesti mullune käive kasvas 2010. aastaga võrreldes 43 protsenti, 3,1 miljonilt eurolt 4,4 miljonile. Seejuures suurenes Logica Eesti eksport rohkem kui kaks korda – 1,2 miljonilt eurolt 2,6 miljonile. Kiire kasvu juures on Logica Eesti kasumi marginaal 8,2%.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.