• 06.07.12, 14:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektririketest asutakse kodukliente SMSiga teavitama 

Alates 6.juulist saavad tarbijad Elektrilevi juhtimiskeskuselt teate elektririkete kohta mobiilile. Esialgu ei laiene uus süsteem tallinlastele ega äriklientidele.
Varem said kliendid infot katkestuste kohta Elektrilevi kodulehelt ning infotelefonilt 1343. Kriisiolukordades olid aga kõnemahud väga suured. Näiteks viimase jõulutormi ajal 2011. aastal tuli rikkekõnesid kolme päeva jooksul 90 000. SMS-teavitusega plaanitakse kõnekeskuse töömahtu vähendada 40 protsendi võrra. ,,Sellega me suudame vabastada ressurssi just nendele kõnedele, mida me tegelikult ootame,“ ütles Elektririkke SMS-projekti juht Rein Krüner.
Lisaks on sõnumiteavitus ka odavam. Ühe kõne käsitlemine on Krüneri sõnul kordades kallim kui lühisõnumi saatmine. Prognoositav aastane kulu SMS-teavitusele on 65 000 eurot, samas väheneb dispetšerite töömaht märgatavalt.
Loomulikult on uuel süsteemil ka nõrkusi. Näiteks võibvad suurte tormide puhul olla maas ka mobiilivõrgud ning siis ei jõua sõnumid kõigi klientideni. Samuti võivad klientide andmed olla vananenud. Siinkohal kutsub Krüner üles kõiki kliente oma kontaktandmeid üle kontrollima.
Hetkel ei saadeta rikketeateid sõnumiga Tallinnas, samuti ei laiene teenus äriklientidele. ,,Tallinnas on võrguskeem keerulisem ja projekt vajab erilahendust,“ ütles Krüner. Samuti on äriklientide vajadused erinevad koduklientide omadest. Teises etapis kavatsetakse liita ka Tallinna piirkond ja ärikliendid. ,,Meil ei ole mõtet projektiga viivitada, vaid me käivitame selle mujal ja Tallinn tuleb hiljem järele,’’ kommenteeris juhtimiskeskuse juhataja Taivo Tõnne.
Pilootprojektis osales ligi 30 000 klienti Rapla-,Järva- ja Pärnumaalt. Nende tagasisidest selgus, et ligi 95% olid huvitatud teenuse kasutamisest ka edaspidi, 88% ei pidanud vajalikuks muudest kanalitest lisainfot otsida.
Klientidel on võimalik teenusest loobuda telefonil 1545 või klienditeeninduses. Samuti on võimalik seda teenust saada ainult päevasel ajal. Klientidele on teenus tasuta.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele