• 17.07.12, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry paisus Baltikumi suurimaks

Eestis, Lätis ja Leedus juhtivaid sotsiaalseid ostukeskkondi opereeriv Cherry Media kahekordistas esimese poolaasta brutokäibe 12,5 miljoni euroni.
Tänavuse aasta esimese kuue kuuga läks müügiks ühtekokku 12,48 miljoni euro väärtuses vautšereid, mida on üle kahe korra rohkem kui 2011. aasta samal perioodil, teatas firma.
Eestis üle poole turust kontrolliv ettevõte omab ja haldab veebikeskkondi Cherry.ee Eestis, Cherry.lv ning Ciftylife.lv Lätis ja Beta.lt ning Grupinis.lt Leedus.
"2012. aasta brutokäibeks prognoosime 26-29 miljonit eurot,” sõnas Cherry Media grupi tegevjuht Aldas Kirvaitis, kelle hinnangul on Cherry Mediast saanud Baltikumi suurim e-kaubandusettevõte.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Arvestades, et Cherry tähistas äsja oma teist sünnipäeva, oleme väga uhked, et suutsime 24 kuuga kasvada pisikesest idufirmast regiooni suurimaks e-kaubandusettevõtteks, millel on üle 120 töötaja, üle 4000 koostööpartneri ja sadu tuhandeid kasutajaid,” ütles Kirvaitis.
Aasta algusest on Cherry Media gruppi kuuluvatest sotsiaalsetest ostukeskkondadest ostetud ligi 1,2 miljonit vautšerit. Teine kvartal oli ettevõttele rekordiline – müüdi 6,7 miljoni euro väärtuses tooteid ja teenuseid, mida on 17% enam võrreldes esimese kvartaliga.
Cherry on olnud läbi aegade Baltikumi sotsiaalsete ostukeskkondade seas turuliider, kontrollides näiteks maikuus ligikaudu 60% turust Leedus, 58% Lätis ja 59% Eestis.
Juulis muutus ka omanikestruktuur: vähemusosaluse omandas George Shabadile kuuluv investeerimisettevõte Aladja Media Management, mis on BNSi ja Delfi üks asutajaid.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele