Firma Creative Mobile omanik Vladimir Funtikov leidis, et mobiilmaksete osatähtsus suureneb, mistõttu kasvab ka nende vahel konkurents.
Eesti mängutootja Creative Mobile on üks Fortumo pakutava teenuse kasutajatest. Firma juht Funtikov rääkis, et teenust tulid neile Fortumo esindajad ise pakkuma. Esialgu kaaluti ka alternatiive teiste mobiilmakseid pakkuvate firmade seast, kuid lõpuks otsustati Fortumo kasuks ning Funtikovi sõnul nad oma otsust ei kahetse.
„Võrreldes konkurentidega on Fortumo oma lahendustega väga hästi arenenud. Neil on hea toode, hea tehniline lahendus, head partnerid, hea tiim ja loomulikult on tähtis see faktor, et nad asuvad Eestis, sest nii on nendega lihtsam kokku saada,“ lausus Funtikov. Fortumo väärtust tõstis ka see, et firma pakkus lisaks maksetele võimalust tegeleda ise teistesse riikidesse levitamisega.
Funtikov tõdes, et mobiilmaksetega liitumine oli tema ettevõtte jaoks oluline, kuna mängutootjate seas on konkurents tugev ning teatud turgudel on mobiiliga maksmine ainus võimalus raha teenida.
Sama kehtib tema sõnul ka mobiilmaksete turul, kus hetkel on kasvamas Aasia osatähtsus: „Näiteks Ameerika Ühendriikides ei ole mobiilimaksed nii tähtsad, sest seal on paljudel krediitkaardid. Kui võtta Androidi platvorm, siis seal saab teenuste eest maksta sellesama platvormi kaudu. Aasiaga on aga teine lugu, sest telefone on seal palju ning maksevahendid keerulised.“
Funtikov ennustas, et tõenäoliselt tiheneb seal konkurents mobiilmaksete vallas märgatavalt lähema 1-2 aasta jooksul, sest seal on palju raha, mida teenida. Kes kõige paremini Aasias hakkama saab, võidab kõige rohkem kliente.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.