Microsoft esitles eile oma uut logo, kuid graafikadisainerid on logo suhtes eri arvamusel, kirjutas mashable.com.
Leidub disainereid, kelle arvates on logo lihtne ning seepärast edukas. Teised ütlevad, et uus logo on liiga igav.
Sagi Haviv, kes on disaininud logosid Armani Exchange'ile arvab, et uus logo ei ole piisavalt eristatav. Valides lihtsalt neli värvilist ruutu, jättis Microsoft Havivi sõnul vastamata suurele võimalusele.
"Kuna nad on nii tähtsad, on nad võimelised tegema midagi eriti suurt," ütles ta. "Ja see kahjuks ei ole midagi suurt, kuna see on pisut liiga üldine."
Artikkel jätkub pärast reklaami
James Coulson, kes aitas disainida Syfy logo koos Proud Creative'iga, on teistsugusel arvamusel. "Ma arvan, et see on väga hea," ütles Coulson. "See on väga loogiline edasiminek. See on sõbralikum."
Veebilehe mashable.com küsitlusest selgub, et ligi 50% vastanuist peab Microsofti uut logo viletsaks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?