Microsoft esitles eile oma uut logo, kuid graafikadisainerid on logo suhtes eri arvamusel, kirjutas mashable.com.
Leidub disainereid, kelle arvates on logo lihtne ning seepärast edukas. Teised ütlevad, et uus logo on liiga igav.
Sagi Haviv, kes on disaininud logosid Armani Exchange'ile arvab, et uus logo ei ole piisavalt eristatav. Valides lihtsalt neli värvilist ruutu, jättis Microsoft Havivi sõnul vastamata suurele võimalusele.
"Kuna nad on nii tähtsad, on nad võimelised tegema midagi eriti suurt," ütles ta. "Ja see kahjuks ei ole midagi suurt, kuna see on pisut liiga üldine."
Artikkel jätkub pärast reklaami
James Coulson, kes aitas disainida Syfy logo koos Proud Creative'iga, on teistsugusel arvamusel. "Ma arvan, et see on väga hea," ütles Coulson. "See on väga loogiline edasiminek. See on sõbralikum."
Veebilehe mashable.com küsitlusest selgub, et ligi 50% vastanuist peab Microsofti uut logo viletsaks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.