Uus infokeskkond, mis toimib nii telefoninumbri kui veebiküljena, pakub tasuta ligipääsu eraisikute telefoninumbritele ning võimaldab luua kliendi eelistustele vastava kasutajakonto.
Vastavatud veebikeskkond 1182.ee avalikustas taas eraisikute telefoninumbrite andmebaasi, kirjutab ettevõte oma pressiteates. Infonumber 1182, mida haldab Teabeliin AS, hakkab tulevikus teenindama ka 1188 numbrile tulevaid päringuid.
“Tulles vastu klientidele pakume taas võimalust oma andmebaasi tasuta kasutamiseks,” rääkis Teabeliin ASi turundusjuht Triin Vesper. “Kuid selleks, et eemal hoida kõikvõimalikke kaubanduslike eesmärkidega masspäringute tegijaid, saab iga inimene päevas otsida vaid kümme teda huvitavat telefoninumbrit.”
Operaatorfirma Teabeliin AS kuulub FCR Media gruppi, mis koondab vastavat teenust pakkuvaid ettevõtteid Eestis, Lätis, Leedus, Iirimaal, Tšehhi Vabariigis ja Slovakkias. Kontserni aastakäive on ligi 50 miljonit eurot ja seal töötab üle 1000 inimese.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.