Sony Corp., Jaapani suurim koduelektroonika eksportija, plaanib suurendada uurimis- ja arendustegevuse kulutusi, et arendada pilvepõhist teenust ja ekraanipaneele, vahendas finantsuudisteagentuur Bloomberg.
Ettevõtte uurimistegevus peaks olema rohkem tarbija vajadustele ja mitte nii sissepoole suunatud, ütles Shoji Nemoto, tehnoloogia strateegia ja ettevõtte uurimis- ja arendustegevuse eest vastutav asepresident. Ta lisas, et Sony ei pane kätt ette väljast poolt tehnoloogia sisseostmisele.
Sony kaotab jätkuvalt kliente Apple’ile, isegi siis, kui Sony kulutab kaks korda rohkem arendustegevusele kui Apple. Sony kulutas eelmisel fiskaalaastal arendustegevusele 5,5 miljardit dollarit, samas Apple kulutas 2,4 miljardit dollarit.
“Sony üks probleem on, et uurimis- ja arendustegevusele tehtud kulutused ei ole viinud toodeteni, müügini ega kasumini,” ütles SMBC Nikko Securities Inc.’i analüütik Kazuharu Miura.
Sony plaanib 31. märtsiga lõppeval aastal kulutada uurimis-ja arendustegevusele 470 miljardit jeeni (6 miljardit dollarit), mis on 8,4% kõrgem näitaja, kui eelmisel aastal.
Sony aktsia hind langes Tokyo börsil 1,7%, 903 jeeni peale, olles käesoleval aastal kaotanud oma väärtusest 35%.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.