Kui ühtegi hüve konkurentsikeelu eest ei ole, siis see ei tööta, arvas Microsoft Estonia OÜ juht Rain Laane.
„Kui konkurentsikeeld (töölepingusse-toim) sisse kirjutada, siis sinna juurde tuleb kirjutada ka tasu, mida see endast kujutab,“ rääkis Laane. Microsoft Estonias on keeld seatud firma võtmetöötajatele.
Laane sõnul ei saa lepingusse kirjutada sisse lihsalt keeldu, et ei tohi minna konkurendi juurde. Kui ühtegi hüve selle eest ei ole, siis see ei tööta, märkis Laane.
Microsoft Estonia töötajad suhtuvad juhi kinnitusel konkurentsikeeldu täiesti mõistlikult. „Minu arvates on mõistlik, et kui olla sellises valdkonnas, siis pole väga eetiline minna lihtsalt järgmisel päeval konkurendi juurde,“ arvas Laane.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Samas ei maksa sellega ka üle pingutada, sest IKT valdkonnas muutuvad asjad väga kiiresti. Siin pole mõtet rääkida ühest-kahest aastast, 3-6 kuud on täiesti okei aeg,“ lisas ta.
Äripäev küsib täna ettevõtete juhtidelt, kas ja miks kehtestatakse ettevõttes konkurentsikeeld.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.