• 03.10.12, 14:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parim globaalne bränd ei ole Apple

Apple’i uued tooted on leidnud sooja vastuvõttu paljudes riikides ning firma brändi väärtus tõusis aastaga 129 protsenti, kuid Interbrandi koostatud maailma väärtuslikemate brändide nimekirja tipus troonib Coca-Cola.
Interbrandi metoodika võtab arvesse mitmeid viise, kuidas bränd organisatsiooni mõjutab ja kasu toob – alates talentide meelitamisest ja säilitamisest kuni tarbijaootustele vastamises.
Interbrandi edetabelis oli suur ülesliikuja Apple’i rivaal Samsung, mis sai üheksanda koha. Nokia oli 19., Soome telefonitootja brändi väärtuseks hinnatakse 21 miljardit dollarit. Eelmine aasta oli Nokia 14. kohal.
Apple’i brändi väärtuseks hinnatakse 76,6 miljardit dollarit, mis on 129 protsenti rohkem kui eelmisel aastal, mil iPhone'i tootja sai 8. koha.
Esikohal trooniva Coca-Cola brändi väärtuseks hinnatakse 77,8 miljardit dollarit, mis on 8 protsenti rohkem kui eelmisel aastal.
Vaata maailma 100 parimat brändi SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 15:13
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele