Apple’i uued tooted on leidnud sooja vastuvõttu paljudes riikides ning firma brändi väärtus tõusis aastaga 129 protsenti, kuid Interbrandi koostatud maailma väärtuslikemate brändide nimekirja tipus troonib Coca-Cola.
Interbrandi metoodika võtab arvesse mitmeid viise, kuidas bränd organisatsiooni mõjutab ja kasu toob – alates talentide meelitamisest ja säilitamisest kuni tarbijaootustele vastamises.
Interbrandi edetabelis oli suur ülesliikuja Apple’i rivaal Samsung, mis sai üheksanda koha. Nokia oli 19., Soome telefonitootja brändi väärtuseks hinnatakse 21 miljardit dollarit. Eelmine aasta oli Nokia 14. kohal.
Apple’i brändi väärtuseks hinnatakse 76,6 miljardit dollarit, mis on 129 protsenti rohkem kui eelmisel aastal, mil iPhone'i tootja sai 8. koha.
Esikohal trooniva Coca-Cola brändi väärtuseks hinnatakse 77,8 miljardit dollarit, mis on 8 protsenti rohkem kui eelmisel aastal.
Vaata maailma 100 parimat brändi
SIIT.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.