• 03.10.12, 14:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parim globaalne bränd ei ole Apple

Apple’i uued tooted on leidnud sooja vastuvõttu paljudes riikides ning firma brändi väärtus tõusis aastaga 129 protsenti, kuid Interbrandi koostatud maailma väärtuslikemate brändide nimekirja tipus troonib Coca-Cola.
Interbrandi metoodika võtab arvesse mitmeid viise, kuidas bränd organisatsiooni mõjutab ja kasu toob – alates talentide meelitamisest ja säilitamisest kuni tarbijaootustele vastamises.
Interbrandi edetabelis oli suur ülesliikuja Apple’i rivaal Samsung, mis sai üheksanda koha. Nokia oli 19., Soome telefonitootja brändi väärtuseks hinnatakse 21 miljardit dollarit. Eelmine aasta oli Nokia 14. kohal.
Apple’i brändi väärtuseks hinnatakse 76,6 miljardit dollarit, mis on 129 protsenti rohkem kui eelmisel aastal, mil iPhone'i tootja sai 8. koha.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Esikohal trooniva Coca-Cola brändi väärtuseks hinnatakse 77,8 miljardit dollarit, mis on 8 protsenti rohkem kui eelmisel aastal.
Vaata maailma 100 parimat brändi SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele