Tarbijakaitseamet tuletab jõulumeeleolus e-ostlejatele meelde, et enne ostuotsust tuleb kindlasti kontrollida internetikaupmehe tausta.
E-kaubandusega seotud pöördumised tarbijakaitseametisse on juba pikemat aega olnud üsna sagedased, viimasel poolaastal eranditult teemade esikolmikus.
„Nendest pöördumistest nähtub selgelt, et tarbijad ei vaevu enne ostuotsust kaupleja tausta kontrollima. Kaebusi tuleb isegi meie musta nimekirja kantud ettevõtete kohta,“ rääkis tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.
Turetski soovitas enne ostuotsust kindlasti läbi teha kolm sammu: vaadata äriregistrist, kas ettevõte on registreeritud ja tegutseb legaalselt; heita pilk ameti kodulehele olevale mustale nimekirjale ning guugeldada e-poe nime ja uurida foorumitest varasemate klientide kogemusi. „Kui nendest allikatest leitud info tekitab pisutki kahtlusi, on tark otsida usaldusväärsem müüja.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Selle aasta 11 kuuga on tarbijad ametile seoses e-kaubandusega saatnud 868 kirja ning 289 kaebust. Mullu samal perioodil olid need arvud 530 ja 71.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.