• 10.12.12, 21:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Online vedas novembris Ekspressi käibekasvu

Ekspress Grupp avaldas täna oma novembri müügitulu, mis kasvas võrreldes mullusega 3,6% ning seda tänu tugevale online-meediale.
Novembris suurenes Ekspress Grupi käive võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3,6% 5,72 miljoni euroni. Suurimat kasvu näitas taas online-meedia segment, kasvatades käivet 11,5% 1,027 miljoni euroni.
Kõige kõrgemaid kasvunumbreid näitasid taas Delfi Leedu ja Delfi Läti. Korralikku tulemust näitas ka perioodiliste väljaannete segment, kasvades 5,7%.Sellele aitas kaasa Eesti Päevalehe laupäevase väljaande LP edukas turuletulek, Eesti filmiklassika DVD-sarja edukas müük ning nädalalehtede üks täiendav ilmumiskord.
Trükiteenuste segmendi käive kasvas novembris 2,5% 2,79 miljoni euroni ning seda eelkõige teenuste mahu kasvu tõttu. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele