Autor: Rainer Saad • 10. detsember 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Online vedas novembris Ekspressi käibekasvu

Ekspress Grupp avaldas täna oma novembri müügitulu, mis kasvas võrreldes mullusega 3,6% ning seda tänu tugevale online-meediale.

Novembris suurenes Ekspress Grupi käive võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3,6% 5,72 miljoni euroni. Suurimat kasvu näitas taas online-meedia segment, kasvatades käivet 11,5% 1,027 miljoni euroni.

Kõige kõrgemaid kasvunumbreid näitasid taas Delfi Leedu ja Delfi Läti. Korralikku tulemust näitas ka perioodiliste väljaannete segment, kasvades 5,7%.Sellele aitas kaasa Eesti Päevalehe laupäevase väljaande LP edukas turuletulek, Eesti filmiklassika DVD-sarja edukas müük ning nädalalehtede üks täiendav ilmumiskord.

Trükiteenuste segmendi käive kasvas novembris 2,5% 2,79 miljoni euroni ning seda eelkõige teenuste mahu kasvu tõttu. 

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112