• 10.12.12, 21:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Online vedas novembris Ekspressi käibekasvu

Ekspress Grupp avaldas täna oma novembri müügitulu, mis kasvas võrreldes mullusega 3,6% ning seda tänu tugevale online-meediale.
Novembris suurenes Ekspress Grupi käive võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3,6% 5,72 miljoni euroni. Suurimat kasvu näitas taas online-meedia segment, kasvatades käivet 11,5% 1,027 miljoni euroni.
Kõige kõrgemaid kasvunumbreid näitasid taas Delfi Leedu ja Delfi Läti. Korralikku tulemust näitas ka perioodiliste väljaannete segment, kasvades 5,7%.Sellele aitas kaasa Eesti Päevalehe laupäevase väljaande LP edukas turuletulek, Eesti filmiklassika DVD-sarja edukas müük ning nädalalehtede üks täiendav ilmumiskord.
Trükiteenuste segmendi käive kasvas novembris 2,5% 2,79 miljoni euroni ning seda eelkõige teenuste mahu kasvu tõttu. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 14:29
Kuula arutelu riigi IT-majadest. “Ohus on kogu sektori ekspordivõime”
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele