FCR Media Holding OÜ ostis mootorsõidukite ostu-müügi kuulutusi vahendava portaali motors24.ee.
Veebiportaali uue omaniku, nii Eestis kui mujal Euroopas info- ja reklaamiteenust pakkuva kontserni FCR Media grupi juhi Jon Martinseni sõnul on Motors24 oma elujõulisust aastate jooksul tõestanud ning antud tehing on vääriliseks täienduseks nende veebitoodete portfellile.
"Meie prioriteet on portaali sisu ja teenuste edasiarendamine, laienemine ning uue kasutajamugavuse loomine," rääkis ta ning lisas, et antud tehing on osa ettevõtte pikaajalisest turundusstrateegiast. "FCR Media eesmärk on saada turu parimaks reklaamipartneriks väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele," lisas Martinsen.
Motors24-l on iganädalaselt ligikaudu 50 000 kasutajat ning rohkem kui 10 000 mootorsõiduki ostu- ja müügikuulutuse. "Üheks konkurentsieeliseks on kindlasti ka Motors24 omatoodang, mille hulka kuuluvad rohked moto- ja tehnikateemalised saated ja klipid," lisas Martinsen.
FCR Media koondab info- ja reklaamiteenust pakkuvaid ettevõtteid Eestis, Lätis, Leedus, Iirimaal, Tšehhis ja Slovakkias. Kontserni aastakäive on 50 miljonit eurot ja selles töötab ligi 1000 inimest. FRC Media tootevalik sisaldab veebi-, mobiili- ja trükimeediaga seotud turundusmeetmeid ning muid reklaamilahendusi väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Eestis esindab kontserni FCR Media AS, millele kuuluvad järgmised kaubamärgid: 1182, 1188, ee.ee, EkspressKontakt, Ärikataloog, Delovoi Spravotsnik, Export Directory, Travel Estonia ja Outdoor. Lisaks pakub FRC Media AS müügiteenust Delfi Otsingule ning on ainus Google Adwords-i ametlik Premium Partner Eestis.
Seotud lood
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.