Autor: Rainer Saad • 7. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Windows 8 ei tekitanud sülearvutiturul elevust

Ostlemispüha „musta reedega” langes USAs Windowsi sülearvutite müük 11%, vaatamata sellele, et need olid varustatud Microsofti kõige uuema operatsioonisüsteemi – Windows 8-ga.

Musta reede statistika on kogutud USA suurimatelt jaemüügikettidelt nagu Best Buy, Wal-Mart Stores ja teised suuremad poed. Müüginumbrites ei kajastu Windowsi tahvelarvuti "Surface" müüginumbrid.

„Windows 8 tegi väga vähe, et elavdada terve aasta kestnud madalseisu Windowsil põhinevate sülearvutite turul,” ütles analüüsifirma NPD Groupi asepresident Stephen Baker, vahendas Marketwatch.

Microsoft keeldus kommenteerimast, kuid novembris teatas tarkvaratootja, et on müünud 40 miljonit Windows 8 litsentsi.

Keskmine Windowsi tahvelarvutite müügihind oli 420 dollarit, mis on 2 dollarit rohkem kui aasta varem.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755