• 09.01.13, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CrazyDeal: kasvasime kolm korda

Sooduspakkumisi tegeva netikeskkonna CrazyDeali juhi Keith Piibemanni sõnul kasvas nende ettevõtte möödunud aastal kolm korda.
"Täpseid 2012. aasta numberid me ei saa veel avaldada," märkis ta. Piibemanni sõnul olid poplaarseimad just söögipakkumised, spaapuhkused, iluteenused ja ka erinevad kaubad. Suurimaks konkurendiks Eestis peab Piibemann cherry.ee-d.
Piibemanni ütlusel peitub sooduskupongide edu saladus selles, et inimesed saavad läbi sooduskupongide avastada uusi teenuseid ja tooteid parima hinnaga.
CrazyDeali juht usub kasvu jätkumist ka sel aastal. "Ootame tugevat kasvu, eelkõige kaupade müügist," märkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.23, 15:28
TalTech pakub võimalust toetada edukaid tudengeid ja põnevaid projekte
Alarahastatud haridus ning õppejõudude ja teadlaste madalam palgatase võrreldes teiste riikide ülikoolidega on tekitanud Eestis tugeva probleemi järelkasvuga. Sageli arvatakse, et ülikoolidel riigiasutusena on rahastus alati olemas, ent tegelikkuses on teadustööga tegelemisel, maailmatasemel projektide loomisel ning teadustaristu arendamisel oluline osa erasektori toetusel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele