• 09.01.13, 13:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CrazyDeal: kasvasime kolm korda

Sooduspakkumisi tegeva netikeskkonna CrazyDeali juhi Keith Piibemanni sõnul kasvas nende ettevõtte möödunud aastal kolm korda.
"Täpseid 2012. aasta numberid me ei saa veel avaldada," märkis ta. Piibemanni sõnul olid poplaarseimad just söögipakkumised, spaapuhkused, iluteenused ja ka erinevad kaubad. Suurimaks konkurendiks Eestis peab Piibemann cherry.ee-d.
Piibemanni ütlusel peitub sooduskupongide edu saladus selles, et inimesed saavad läbi sooduskupongide avastada uusi teenuseid ja tooteid parima hinnaga.
CrazyDeali juht usub kasvu jätkumist ka sel aastal. "Ootame tugevat kasvu, eelkõige kaupade müügist," märkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele