• 17.01.13, 22:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turismiportaalil rekordiline külastatavus

Riigi turismiportaalis visitestonia.com tutvus mullu Eestit puudutava infoga 3,12 miljonit külastajat, mis on portaali haldaja EASi teatel rekord.
EASi turismiarenduskeskuse turundusdirektori Tarmo Mutso sõnul vastab portaali külastatavus riigiti üsna täpselt sellele, millistest riikidest Eestisse ka reaalselt tullakse. "See on meile parimaks tagasisideks – oleme suutnud luua keskkonna, mis innustab Eestisse reisima ning võimaldab oma reisi ka hästi ette valmistada," kommenteeris ta.
"Arendustööd lehekülje mugavamaks kasutamiseks erinevate meediumite kaudu käivad kogu aeg, sest tehnoloogiaga on vaja sammu pidada, et populaarsust hoida ja kasvatada. Külastatavuse hüppeline kasv kinnitab, et oleme selles siiani edukad olnud, ehkki peaeesmärgiks on ju ikkagi Eesti külastatavust kasvatada – ka seda oleme aasta-aastalt üha edukamalt saavutanud," lisas Mutso.
2011. aastal oli portaali külastusi 1,8 miljonit ning 2010. aastal 1,4 miljonit. Üheksas võõrkeeles Eesti turismiinfot kuvavat veebikeskkonda visitestonia.com haldab EAS Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Üha enam jõutakse veebilehele mõne otsingumootori kaudu (63% külastustest), turismikampaaniad kasvatavad portaali liiklust keskmiselt 18,4%.
Lisaks Eestile endale – kus kolmandiku klikkidest teevad parasjagu siin viibivad välismaalased –, külastatakse visitestonia.com lehte enim Soomes, Venemaal, Lätis, Rootsis, Saksamaal, USAs, Suurbritannias, Norras ja Ukrainas.
Kiire kasvu on teinud nutitelefoni või tahvelarvutiga tehtud külastuste arv visitestonia.com lehele – möödunud aastal oli nende osakaal 9,5% kõigist külastustest.
Mullu lansseeritud praktiline rakendus Reisiplaneerija osutus populaarseks, seda kasutatakse keskmiselt 15 minutit külastuse kohta. Poole aasta pealt käibele tulnud Reisiplaneerija teenust, mille abiga saab kokku panna just enda huvidele vastava reisi, kasutati ligi 150 000 korda.
Aasta lõpus valmis ka puutetundlikele ekraanidele mõeldud visitestonia.com elektrooniliste infokioskite lahendus turismiteenuse osutajatele (turismiinfopunktid, hotellid, külastuskeskused, sadamad jm).
Visitestonia.com on keskne infoportaal igale Eestisse reisida soovivale inimesele ja turismiinfosüsteem kohalikule turismiettevõtjale, mis pakub infot üheksas võõrkeeles. Selle eestikeelne versioon puhkaeestis.ee on aga abivahendiks siseturistile.
Möödunud aasta prognoositavaks välisturistide arvuks Eestis kujuneb ca 2,8 mln külastajat, mis on 3,3% enam kui aasta varem. Enim külastati Eestit mullu Soomest, Venemaalt, Saksamaalt, Rootsist, Lätist ja Suurbritanniast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele