• 17.01.13, 09:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rike tegi Elioni öö ärevaks

Elioni 30 töötajale möödus öö vastu teisipäeva ulatuslikku riket likvideerides, IT-spetsialist Tõnu Samuel polnud rahul aga ettevõtte teavitustööga.
Teisipäeva õhtust peale oli osale Elioni klientidest telepilt kättesaamatu, rike halvas ka hot.ee teenuse, äri e-posti kirjade väljasaatmise ja veebimajutuse.
Jaapanis resideeruv IT-spetsialist Tõnu Samuel kommenteeris, et selliseid rikkeid tuleb ikka ette. "Ma ei oleks Elioni peale liiga kuri, selline asi võib juhtuda ja taastamine võtabki aega. Minu meelest on suurim probleem on kommunikatsioon klientidega. "Ei tea, mis juhtus" on nende poolt vale vastus," polnud Samuel rahul ettevõtte esialgsete selgitustega.
Üks ettevõtteid, keda rike tõsisemalt puudutas, oli Estonian Air, kelle koduleht ei töötanud ja häiritud oli veebipõhine lennule registreerimine.
Ettevõtte tehnoloogidirektor Kalev Reiljan rääkis, et teisipäeva öö möödus väga aktiivselt ja töiselt. Lisaks tavapärasele tegutses rikke likvideerimisega pea 30 inimest. Lisaks tehnilise poole taastamise personalile andis rike Reiljani sõnul tööd veel väga paljudele muudele töötajatele - klienditeenindusele, juhatusele, kommunikatsioonigrupile.
"Meil on kehtivad sisemised kokkulepped ja põhimõtted, mida me kriisi korral rakendame," selgitas Reiljan. Ettevõte kasutab taoliste juhtumite korral kindlaid süsteeme ning kaasab eksperte, kes kriisi lahendamisel abiks on. Reiljan kinnitas, et plaani täitmine sujus ja sujub endiselt hästi. "Erinevad osapooled, kes pidid rikke likvideerimisega, rikke kommunikatsiooniga ja klientidele lahenduste pakkumisega tegelema, töötasid intensiivselt ja operatiivselt," oli direktor Elioni töötajatega rahul.
Elion teatas, et rike oli seotud keskse andmesalvestusseadmega. "Rikke likvideerimine käib endiselt ja samas tempos, seni kuni rike lõplikult möödas," kinnitas Reiljan.
Valurahaks pakub nutiTV kasutajatele võimalust kuni jaanuari lõpuni kordusTVd tasuta ja mõningaid videolaenutuse filme.
Äriklientidele, kes kasutavad äri e-posti ja veebimajutust, pakub ettevõte teenust jaanuari jooksul 50%lise soodustusega.
Elion on Eesti suuremaid telekomifirmasid, millel üle 300 000 kliendi, samuti ligi 30 000 äriklienti.
Autor: Kristi Malmberg, Marta Jaakson

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele