• 24.01.13, 16:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tanel Tatter: Solarise äpp turundab ennast ise

Mobiilne rakendus turundab ennast ise, ütles Solaris Kino turundus- ja kommunikatsioonijuht Tanel Tatter.
Eelmisel aastal müüs Solaris Kino 36% piletitest kodulehe ja äpi kaudu, mis võtab survet ära järjekordadelt, rääkis ta täna Äripäeva äpiseminaril. Äpi osakaal veebimüügis ulatub teatud päevadel kuni 60%ni.
Tatteri sõnul on äpi plussiks kinopileti saamine telefoniarvega, samuti on nutitelefoniga pileti ostmine alternatiiv veebimüügile, järjekorrale kinokassa ees ja krediitkaardi kasutamisele. Lisaks näed saalis oma Facebooki sõprade istekohti, sõnas ta.
Solarisel õnnestus Tatteri sõnul tulla äpiga turule õigel ajal. "Olime kodulehega võitnud auhindu, me olime Tähtede Klubiga (püsikliendiprogramm - toim.) väga edukad," sõnas ta. Selle huvi tuules sõites sattusime õigele ajale. Lisaks nutitelefonide kõrged müüginumbrid, lisas kino turundus- ja kommunikatsioonijuht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Solaris Kino külastatavus kasvas eelmisel aastal tunamullusega võrreldes 22%. Mobiilirakendust ehk äppi kasutab 35 000 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele